Свикнали сме да виждаме красивото й, изваяно тяло, облечено в сексапилни комбинации от сатен, дантела и коприна, претворени в съблазнителни бикини, сутиени и жартиери. Този път Жизел Бюндхен е рекламно лице на италианския бранд за бельо Intimissimi и по-точно на пролетно-лятната им колекция тази година, но никъде на снимките от кампанията не се вижда тя да позира по бельо.

На всички фотоси от кампанията, както и на снимките от мейкинга на фотосесията, най-скъпоплатената манекенка в света е облечена в копринени панталони и топ. Идеята на Intimissimi е да накара потребителите да си представят нещо, което е очевидно, не се вижда, но перфектно прилепва към женските форми и ги прави привлекателни.

С нетрадиционната си кампания брандът подчертава още веднъж, че „външната красота на жената е резултат от нейната вътрешна сила и индивидуалност“.

Напълно сме съгласни, че не всичко трябва да бъде показвано, за да бъде една жена привлекателна и красива. Жизел е истинско доказателство за това – напълно естествена, усмихната, непринудена, с минимално количество грим и без крещящи аксесоари и цветове по себе си!