Актрисата и модел Ким Кардашиян позира, легнала в ковчег, за новата благотворителна кампания "Купи живот" на организацията на Алиша Кийс "Keep A Child Alive" ("Спасете живота на дете").

Идеята на зловещия постер е да се популяризира интернет кампанията “The Digital Life Sacrifice”, по време на която звезди от световния шоубизнес ще се откажат временно от участието си в социалните мрежи. Целта е почитателите им да "откупят" виртуалния им живот като дарят общо 1 милион долара за борбата със СПИН, за образованието и задоволяването на елементарните нужди на бедните деца по света.

На снимки, подобни на тази на Кардашиян, се появиха и основателката на благотворителната фондация Алиша Кийс, съпругът й - музикалният продуцент Суис Бийтс, тенисистката Серина Уилямс, актьорът Илая Ууд, телевизионният водещ Райън Сийкрест.

Към кампанията са съпричастни и поп звездите Лейди Гага и Джъстин Тимбърлейк, рапърът Ъшър, актрисите Дженифър Хъдсън и Кейти Холмс.

"С тази кампания ние питаме защо е обръщаме толкова голямо внимание на смъртта на знаменитостите, вместо да го насочим към милионите страдащи хора по света", коментира съучредителят на организацията Лей Блейк.