Дейвид Бекъм играе главната роля в новата рекламна кампания за пролетната колекция бельо „David Beckham Bodywear at H&M“. Кампанията е заснета от режисьора Никълъс Уиндинг Рефън, известен с филмите си „Drive: Живот на скорост“ и „Само Бог прощава“. Началото на кампанията ще бъде дадено по време на американския „Супърбоул“ на 2 февруари 2014 г.

Според наситения с екшън сюжет Дейвид трябва да заснеме фотосесия, но е заключен на покрива на една сграда само по бельо и няма никакви шансове за бягство. Той е готов на всичко, за да се измъкне, но за целта трябва сам да изпълни поредица от невероятни каскади. Дейвид е заснел две алтернативни версии, които ще бъдат предложени за гласуване на сайта www.hm.com/bg, за да се определи фаворитът на зрителите. Гласуването ще започне на 27 януари. А ексклузивни кадри от заснемането може да видите тук:

 


Кампанията представя модели от пролетната колекция „David Beckham Bodywear“, която предлага свеж поглед към традиционното мъжко бельо. Блузите без яка с дълъг ръкав, потниците и тесните боксери са изработени от плат с различни по ширина райета, а гърбовете на блузите с дълги реглан ръкави са украсени с надписи в колежански стил.

За първи път колекцията „David Beckham Bodywear“ ще представи и детски модели. Колекцията за момчета е умалено копие на мъжката линия и включва блузи без яка с дълъг ръкав, потници, тесни боксери, клинове и пижамeни шорти. Двете колекции ще се предлагат от 6-ти януари в избрани магазини на H&M, включително и в България.

Тези нови модели ще допълнят основната колекция „David Beckham Bodywear“, която след появата си през февруари 2012 г. се превърна в незаменима част от гардероба на мъжете по цял свят.