Манията по „Ледената кофа” като че ли отшумя, но на път да се превърне в следващата кампания, която да пълни нюз фийда ви в социалните мрежи в продължениe на седмици, е кампанията Wake Up Call.


По примера на „Ледената кофа” първи в нея се включиха звездите, а идеята й е да се публикуват селфита, направени непосредствено след събуждане, без грим, докато още сте в леглото. Целта на Wake Up Call е да се обърне повече внимание на децата и да се събират пари за UNICEF.


Снимките се публикуват в социалните мрежи с хаштаг #WAKEUPCALL и #UNICEF и текст SYRIA to 70007 (to give £5) or http://wwwwakeupcall.org.uk, след което се номинират трима души, които трябва да направят същото.


Едни от първите звезди, които се включиха в кампанията са моделът Наоми Кембъл, певицата Натали Имбрулия и богатата наследница Ники Хилтън.