Има едно насадено усещане… за жените, които са финансово обезпечени...То е, че тези пари са или от мъжа й или от баща й, но никога от самата нея. Това схващане обаче е доста първобитно и ние държим да ви докажем защо.

Има няколко бизнес идеи, които и най-умният мъж да захване, няма да може да осъществи толкова блестящо, колкото една жена.

1. Спа центрове, фризьорски салони, козметични центрове – няма как един мъж да знае по-добре от една жена как се управлява място, на което самите дами ходят, за да се почувстват по-спокойни, красиви и уверени.  Невъзможно е представител на силния пол да знае какво точно иска една жена… когато опира до красотата й, разбира се.

2. Бутици за дрехи, бижута, обувки, аксесоари и т.н. – колкото и един мъж да разбира от бизнес, няма как да ни убеди, че има повече усет за дрехи и други принадлежности от жените.

3. Парти и кетеринг агенции – да не се повтаряме, но и тук е уместно да кажем, че мъжете може би имат повече бизнес нюх, но опира ли до организиране на събития, подбиране на места, цветя, храна и всякакви други удобства, жалките им опити издъхват пред вроденото качество на всяка жена да бъде домакиня навсякъде, дори извън дома си.

4. ПР агенции – клюкарстването и манипулирането са вродени таланти на всяка една жена. А ако трябва да бъдем честни, дейността на всяка добра ПР агенция се изчерпва именно  с тях. Жените умеят да убеждават, да бъдат настъпателни, да гонят целите си и да правят от най-малкото нещо най-голямата новина.

Това са само малка част от дейностите, които всяка жена би могла да захване и да изпълни докрай, и то с грандиозен успех. Ние просто избрахме няколко, за да предупредим мъжете, че с напредване на времето ще нагазим с гръм и трясък в техните води и на всичкото отгоре ще „плуваме” по-умело .