Oreo, най-обичаната бисквитка в света, приканва феновете си навсякъде по света да се присъединят към опита й да постави световен рекорд на Гинес. Тя трябва да събере най-голям брой “харесвания” на "Фейсбук” публикация в рамките на 24 часа.

Инициативата ще стартира на 15 февруари, вторник, в 16 ч. българско време. Тогава "Фейсбук” феновете на Oreo от всички краища на света, които се равняват на 16 милиона, ще имат 24 часа да "харесат" публикацията, направена от известния бранд бисквитки. Според правилата на Гинес за тази категория феновете на Oreo трябва да съберат минимум 45 000 “харесвания”, за да спечелят титлата на “най-харесвана” бисквитка в света. Ако инициативата е успешна, Oreo ще стане първият бранд, поставил рекорд на Гинес в социалната мрежа.

Бисквитките Oreo са обичани по цял свят и привличат много фенове не само заради чудесния си вкус, а и благодарение на уникалния ритуал “Отлепи – оближи - потопи”.  Момент на искрена детска радост с бисквитка Oreo и мляко, който е един и същ за всяка култура и език. Опитът за рекорд пък има за цел да покаже по един нов и съвременен начин способността на бранда да събира заедно различни семейства от целия свят заради споделената им обич към бисвитката Oreo.

За участие и повече информация посетете www.facebook.com/oreo.

За Kraft Foods

Kraft Foods изгражда глобална хранителна компания с изключително силна мрежа и ненадминато портфолио от брандове, които хората обичат. С годишни приходи от приблизително 48 милиарда долара Kraft Foods е втората по големина хранителна компания в света, произвеждаща вкусни продукти за милиарди потребители в 170 страни. Портфолиото на компанията включва 11 иконични бранда с приходи, които надвишават 1 милиард долара – бисквитите Oreo, Nabisco и LU; шоколадите Milka и Cadbury; дъвките Trident; кафето Jacobs и Maxwell House; крем сиренето Philadelphia; сирената, вечерите и дресингите Kraft и месото Oscar Mayer. Приблизително 70 бранда генерират годишни приходи от над 100 милиона.