Микроблейдингът е техника, при която, подобно на татуирането, се подчертава формата и цвета на веждите. Така могат да бъдат запълнени празните пространства, на които липсват косъмчета, веждата да се очертае добре, да се придаде чупка, дължина и т.н.

Но най-новото в beauty тенденциите е насочено не към веждите, а към... луничките. Да, можете да имате лунички, татуирани по лицето, но, разбира се, не завинаги. 

 

Габриела Рейнбоу - козметичка и художничка от Монреал, рисува лунички на лицето си всеки ден, защото много й харесват. Същевременно на клиентите си предлага основно микроблейдинг на веждите. Тогава й хрумва идеята да съчетае двете неща. Първо експериментира върху себе си. След като й харесва ефекта, започва да го предлага и на останалите желаещи. 

Подобно микроблейдинга, козметичната татуировката е полупостоянна и може да се задържи на лицето максимум 3 години.