На 31 октомври 1924 г. е създадена Арома за производство и търговия с етерични масла е, от което произлиза и името й. С тях, българката е полагала грижи за своята кожата и за запазването на естествената си красота. Жената в тогавашното общество се придържа към нормите и ценностите, които определят „правилното“ поведение. Образът й е съчетание на нравствена красота с непреклонната любов към семейството и всичко родно.

Традициите запазват българската жена като най-красива сред останалите в света и я прославят по света. Това, която й липсва през тези години е увереност и самочувствие. По време на социализма жената става по-амбициозна и еманципирана. За да я подкрепи в това Арома създава цяла козметична гама за грижа за лице и тяло, както и всички хигиенни продукти за семейството. Арома първа в България започва производството на паста за зъби. Бързите темпове, с които израства й позволяват да разработи много нови продукти, непознати на българския пазар. Тогава се появяват уникални продукти като крем „Здраве“ и „Медико идеал“, шампоан „Коприва“ и „Зелена ябълка“, серия от парфюми и дезодоранти „Чар“, и много други, които възрастните поколения помнят и до днес.

ПРЕХОДЪТ


От традиционен образ, българката става модерна жена. Добива самочувствие, става по-самоуверена и се утвърждава по-успешно. Водещо вече е изграждането на собствен стил, индивидуалността е ключов фактор. Еманципацията се изразява в освобождаването от предразсъдъци и догми на една отминала епоха. По това време Арома създава различни продукти, които само допълват естествената красота на българската жена. Арома се адаптира към новите реалности, като предлага изцяло нови козметични серии, конкурентни на световно признати марки. За да запази лидерските си позиции след настъпилите промени през 90-те години, в производствената база си база, компанията внася нови машини и оборудване. С тази своя гъвкавост, Арома отговаря на новите предизвикателства на времето и заклеймява високото качество на продуктите си.


СЪВРЕМЕННОСТ

Българската жена посреща предизвикателствата на новото време. Вече има повече ангажименти от преди – освен да работи и да се грижи за семейството си, тя се самоусъвършенства. Новият ритъм налага и много изисквания към продуктите, които използва.

Многообразието вече не е водещо, за да направи своя избор. В него, тя влага усещане, приятен допир и хармония. „В нежна връзка с теб“.

Благодарение на иновативните решения Арома създава продукти, които не само носят това усещане, но са препратка към изворите на красота и здраве – Природата. С новата си идентичност Арома засвидетелства своето отношение на лична връзка със своите почитатели. Така, след 89 години история, българската жена продължава да й се доверява.